Tulip Inn introduceert nieuwe naam en gaat verder als Amrâth Hotel Media Park Hilversum
Tulip Inn introduceert nieuwe naam en gaat verder als Amrâth Hotel Media Park Hilversum

Tulip Inn introduceert nieuwe naam en gaat verder als Amrâth Hotel Media Park Hilversum

6 jan 2020

Na jaren van exploitatie onder de franchiseformule van Tulip Inn draagt het hotel per 1 januari 2020 de naam Amrâth Hotel Media Park Hilversum.

Het hotel, dat sinds 1 oktober 2007 in eigendom is van Amrâth Hôtels, zal naast Amrâth Hotel Lapershoek Arenapark het merk Amrâth Hôtels gaan versterken in Hilversum. Hiermee wordt de samenwerking met Louvre Hotels Group, de moedermaatschappij van Tulip Inn Hotels, beëindigd. De keuze voor de naamswijziging en verdere voortzetting van de exploitatie van het hotel onder naam van Amrâth Hôtels, wordt door operationeel directeur David Dreese als volgt onderbouwd: “Amrâth Hôtels heeft de afgelopen jaren veel geïnvesteerd in de ontwikkeling van een eigen efficiënt en gebruiksvriendelijk reserveringsysteem met internationaal bereik; hierdoor is er minder behoefte aan aansluiting op externe systemen. Bovendien biedt het veel voordelen om de Hilversumse hotelmarkt vanuit één merknaam te bedienen”.  

 

General Manager Amber van Schagen

Amber van Schagen is sinds 18 november jongstleden aangesteld als General Manager van Tulip Inn Media Park aan de Koninginneweg in Hilversum. Amber is een bekend gezicht binnen de Amrâth hotelgroep; hiervoor is zij werkzaam geweest als salesmanager en Assistant General Manager van vijfsterren deluxe hotel Grand Hotel Amrâth Amsterdam. Vanaf 1 januari 2020 heeft zij de bedrijfsvoering van het  hotel onder de naam van Amrâth Hôtels overgenomen. Amber  is positief over deze ontwikkeling: ” Ik ben als geen ander kritisch als het gaat om het kiezen van de juiste brand voor ons hotel, wat onze (veelal internationale) gasten kennen als hét Media Park hotel van Nederland. Dat ik vind dat Amrâth Hôtels de juiste keuze is heeft niet alleen te maken met het feit dat Amrâth Hotels een groeiende hotelgroep is met hotels in interessante steden maar ook dat de keuzes die gemaakt worden binnen deze groep weloverwogen en succesvolle keuzes zijn, die goed aansluiten bij de digitale wereld waarin we opereren”.

Terug naar overzicht