Amrâth Hôtels opent haar 15e hotel en verwelkomt eerste gasten in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp Amrâth Hôtels opent haar 15e hotel en verwelkomt eerste gasten in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp Amrâth Hôtels opent haar 15e hotel en verwelkomt eerste gasten in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp Amrâth Hôtels opent haar 15e hotel en verwelkomt eerste gasten in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp

Amrâth Hôtels opent haar 15e hotel en verwelkomt eerste gasten in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp

10 okt 2017

Op maandag 9 oktober 2017, na een bouwperiode van 7 maanden, heeft General Manager Jesper Lauersen de eerste hotelgasten ontvangen in Amrâth Apart-Hotel Schiphol Badhoevedorp.

Met dit 15e Amrâth hotel, richt Amrâth Hôtels zich op de “extended stay” hotelgast in de regio Amsterdam / Schiphol. Dat wil zeggen dat een ieder die voor meer dan 6 nachten een kamer of appartement zoekt, van harte welkom is in één van de 98 studio’s of appartementen. Met het oog op het langere verblijf van de hotelgasten is er, voor het ontwerp en de inrichting van de kamers en de algemene ruimtes, gekozen voor een samenwerking met IKEA. De 98 studio’s en appartementen, variërend in grootte van 25 tot 70 vierkante meter, zijn in drie verschillende stijlen ingericht en beschikken allen over een kitchenette.

Naast de introductie van diverse noviteiten op het gebied van persoonlijke service en automatisering is er voor de restaurantvoorzieningen in het hotel gekozen voor een samenwerking met Jutter Speijs. Jutter Speijs biedt als enige een onbemand “Food Market” retail concept voor het hospitality segment. Vanuit een centrale plek in de lobby van het hotel, heeft de gast 24 uur per dag, meer en betere keuzes in food, drinks en andere relevante producten. De shop biedt een open, sfeervolle beleving, waar de gasten zelf hun producten kunnen pakken, bereiden en afrekenen. De shop wordt volledig gemanaged door Jutter Speijs, die verantwoordelijk is voor het steeds wisselende assortiment, de marketing en de bevoorrading. Technologie en innovatie worden ingezet om van een onbemande shop een persoonlijke beleving te maken. Het hotel kan daarmee een optimale gastbeleving bieden, waarbij de gast mede bepaalt wat het aanbod is.

Terug naar overzicht