Click here to return to the Mobile Version Mobile version

Vacatures bij Amrâth Hôtels

Nederlands

hotel

Kies een hotel:

details

Assistent Manager

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een enthousiaste en gedreven Assistent Manager.

De Assistent Manager ziet toe op het kwaliteitsbeheer binnen en rondom het gebouw van het gehele hotel. De positie is zowel controlerend, leidinggevend, signalerend, meewerkend en probleemoplossend van aard. Zal op dagbasis ongeveer 50% van zijn tijd operationeel aanwezig zijn en 50% van zijn tijd bezig zijn met administratieve werkzaamheden. Tevens ziet de Assistent Manager toe op de voortgang van alle dagelijkse operationele activiteiten binnen het hotel en is hierbij mede-verantwoordelijk voor kwaliteit en productiviteit.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Dagelijkse controle van alle operationele afdelingen op kwaliteit en uitstraling.
  • Toezicht houden op de algemene welgesteldheid van het hotel, hotelgasten en medewerkers.
  • Het actief signaleren van situaties en daarop direct actie ondernemen.
  • Controlerende rondes maken van het hotel, lettend op technische mankementen, netheid, algemene veiligheid en handhaving van de voorgeschreven huisregels.
  • Dagelijks kennisnemen van de activiteiten in het hotel m.b.t. reserveringen, restaurant, bar/lounge en vergaderzalen.
  • Checken van productiviteit en functioneren van medewerkers bij alle afdelingen.
  • Registratie van ziekmeldingen bij afwezigheid van afdelingshoofden. Deze informatie duidelijk communiceren naar de betreffende afdeling en administratie. Zonodig handelen ten behoeve van de betreffende afdeling.
  • Ontvangen en begeleiden van VIP gasten en/of conferentie contactpersonen wanneer nodig, hierbij zorgdragend op een warme en professionele ontvangst.
  • Controleren van de VIP kamers, lettend op kwaliteit en speciale wensen van de gast.
  • Het bijwonen van gerelateerde vergaderingen.
  • Maken van afspraken voor General Manager en bijhouden van de agenda.
  • Vervangt de General Manager bij zijn/haar afwezigheid.
  • Assisteren bij alle afdelingen bij drukke of penibele momenten.
  • Het zorgdragen voor de juiste kennis op het gebied van fire-life&safety.
  • Leidinggevende positie bij calamiteiten.

Je bagage

  • Minimaal MHS
  • Minimaal 5 jaar hotelervaring op leidinggevend niveau, ervaring in een full-service hotel is een pré

Ons aanbod
De functie zal worden ingevuld o.b.v. een jaarcontract met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid. Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Front Office Supervisor

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een enthousiaste en gedreven Front Office Supervisor. De Front Office Supervisor geeft operationeel leiding aan de Front Office afdeling; Concierge, Portier, Bagagisten, Guest Relations, het Nachtteam en de Front Desk. De Front Office Supervisor heeft als directe leidinggevende de Front Office Manager.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Dagelijkse operationele leiding over de Conciërge, Portier, Bagagisten, Guest Relations, Nachtteam en de Front Desk.
  • Zorgdragen dat de visie en beleid van de afdeling wordt vertaald op de werkvloer.
  • Zorgdragen dat er te allen tijde efficiënt gewerkt wordt.
  • Verbeteren van werkprocessen.
  • Kosten beheersen/besparen.
     
  • Hij/zij is een constante commerciële drijfveer voor alle FO medewerkers.
  • Zorgdragen dat de maandelijkse omzet targets wordt behaald.
  • Overzicht bewaren bij de piek momenten en zorgen dat het team alle gasten conform de standaard wordt in/uitgecheckt.
  • Verantwoordelijk voor de coördinatie van alle dagelijkse werkzaamheden.
  • Introduceren, trainen en coachen van alle (nieuwe) medewerkers.
  • Proactieve houding en efficiënte werking van de diensten van de Front Office.
  • Coördineren van VIP aankomsten, voorblokken van kamers, voorbereiden en begeleiden van groepen tijdens het verblijf;
  • Verzorgt gestructureerde shiftoverdrachten.
  • Klachtafhandeling.
  • Onderzoeken, rapporteren en verwerken van alle vragen, klachten en opmerkingen van gasten en collega’s ten einde goede kwaliteit te waarborgen.
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden.
  • Opstellen van werkroosters.
  • Uitvoeren van alle werkzaamheden in de Front Office.
  • Zorgt dat de normen en waarden van Grand Hotel Amrath Amsterdam worden gewaarborgd.
  • Controleert en waarborgt de veiligheid van zowel de gasten als de medewerkers in het hotel
  • Zorgdragen voor een goede werkomgeving en werksfeer binnen de afdeling.
  • Verricht ondersteunende taken voor de Front Office Manager.

Doel:
De Front Office Supervisor zorgt voor goede en efficiënte verloop van de dagelijkse operatie van de gehele Front Office afdeling en ziet toe op de juiste serviceverlening aan de gasten. Als direct aanspreekpunt is het van belang om altijd representatief en warm onze gasten te assisteren.

Je bagage

  • Resultaatgericht
  • Proactief; ‘Hands-on’ mentaliteit
  • Gedreven en zelfstandig, maar kan ook goed werken in teamverband.
  • Communicatief sterk en overtuigend
  • Gastheer/vrouw in hart en nieren
  • Commerciële instelling
  • Cijfermatig inzicht
  • Oog voor detail
  • Representatief, professionele houding op de werkvloer, voorbeeld voor alle medewerkers binnen het team.
  • Stress bestendig
  • Analytisch inzicht
  • Flexibele instelling, geen negen tot vijf mentaliteit
  • Leergierig
  • Enthousiast
  • Uitstekende beheersing van in ieder geval de Nederlandse en Engelse taal.

Ons aanbod
De functie zal worden ingevuld o.b.v. een jaarcontract met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid. Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Chef de Partie

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een enthousiaste en gedreven Chef de Partie.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Zelfstandig bereiden van gerechten/gerecht gedeelten uit verse ingrediënten, uit door leveranciers voorbewerkte producten en uit halffabricaten
  • Verrichten van voorbereidende werkzaamheden zoals wassen, snijden, mengen etc.
  • Twee dagen inzetbaar voor ontbijtdiensten
  • Beoordelen van de te gebruiken ingrediënten op versheid, houdbaarheid etc.
  • Leveren van inbreng voor de te voeren kaart.
  • Schoonmaken van de werkomgeving, keukenapparatuur e.d.
  • Plannen van de dagelijkse werkzaamheden

Je bagage

  • Relevante ervaring als chef de partie op 5 sterren niveau is een absolute pré
  • Patisserie vaardigheden
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Gedreven en zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband
  • Communicatief sterk en overtuigend
  • Flexibele instelling, geen negen tot vijf mentaliteit

 

Ons aanbod
De functie zal worden ingevuld o.b.v. een jaarcontract met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid. Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Allround F&B medewerker

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een enthousiaste en gedreven Allround F&B medewerker.

Doel:
Onze (inter)nationale hotelgasten een culinaire beleving verzorgen in ons restaurant Seven Seas als ook in onze bar/lounge.
 
De afdeling:
De Allround F&B Medewerker werkt op de afdeling Food & Beverage en heeft als directe leidinggevende de F&B Supervisor + F&B Manager.

Taken en verantwoordelijkheden

    • Bedienen van gasten in ons restaurant Seven Seas als ook in onze bar/lounge
    • Opnemen van bestellingen en geven van informatie
    • Opmaken van rekening en afrekenen met gast
    • Afruimen van tafels
    • Verrichten van werkzaamheden met betrekking tot voorbereiding van de bediening zoals bijv. mise-en-place verzorgen, tafels klaarmaken
    • Opruimen/schoonmaken van publieksruimten en werkruimten
    • Controleren afdragen en verantwoorden  van ontvangen gelden
    • Assisteren bij de opbouw van en bedienen tijdens recepties en partijen

Je bagage

  • Een afgeronde MHS of vergelijkbare opleiding
  • Relevante F&B ervaring, bij voorkeur in het hogere segment
  • Gedreven en zelfstandig, maar ook goed kunnen werken in teamverband
  • Gastgericht, communicatief sterk en overtuigend
  • Flexibele instelling, geen negen tot vijf mentaliteit
  • Uitstekende beheersing van in ieder geval de Nederlandse en Engelse taal
  • Woonachtig in Amsterdam in verband met de werktijden versus openbaar vervoer

 

Ons aanbod
De functie zal worden ingevuld o.b.v. een jaarcontract met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid. Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Ook bieden wij:

  • een informele en collegiale werksfeer
  • een zelfstandige, uitdagende job
  • salaris volgens Horeca cao
  • indien van toepassing reiskostenvergoeding

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

Stagiair Huishouding

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een Stagiair Huishouding. Als Housekeeping stagiair sta je aan het hoofd van de room attendants en is het jouw taak om ervoor te zorgen dat de kamers en het hotel er tip-top uit zien voordat de gasten (weer) op hun kamer arriveren. Tijdens de stage Housekeeping zul je zelfstandig meedraaien op de afdeling. Uiteraard zul je eerst zelf ook kamers moeten poetsen, maar al snel krijg jij de leiding! Je zult zelfstandig de schoongemaakte kamers moeten controleren, de publieke ruimtes controleren en je zult leiding geven. Het doel van deze stage is dat je op het einde zelfstandig als Housekeeping Supervisor kunt werken!

Taken en verantwoordelijkheden
Tot jouw dagelijkse bezigheden behoren het controleren van de kamers die door de room attendants zijn schoongemaakt, het motiveren van de room attendants is voor de kwaliteit essentieel, Daarnaast zorg jij ervoor dat de gast het aan niets ontbreekt. Een extra kussen? Een extra bed? Noem het maar op, jij kan dit voor de gast regelen!

Je bagage

Ben jij als onderdeel van je opleiding aan de hotelschool of facilitaire dienstverlening op zoek naar een uitdagende stage? Ben je flexibel, Communicatief sterk, sociaal en een geboren leider?

Herken jij jezelf in de onderstaande punten?

  • leergierig
  • gastvrij
  • zelfstandig
  • gastgericht
  • communicatief vaardig
  • gemotiveerd
  • stressbestendig
  • representatief
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • beheersing van de Engelse taal
  • volg je de Middelbare of Hoge Hotelschool (of soortgelijk)

Ons aanbod
De functie zal worden ingevuld o.b.v. een jaarcontract met de intentie om deze te verlengen bij gebleken geschiktheid. Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

F&B Supervisor (FT)

Amrâth Hôtels is een hotelgroep van 14 Nederlandse hotels in het 3, 4 en 5-sterren segment. De hotels zijn uiteenlopend qua concept, grootte en locatie. Door de platte organisatie- structuur is Amrâth Hôtels een flexibele en dynamische organisatie. Voor meer informatie over de hotels kunt u terecht op www.amrathhotels.nl.

Grand Hotel Amrâth Amsterdam is per direct op zoek naar een F&B Supervisor. Je legt verantwoording af aan de F&B Service Manager.

Taken en verantwoordelijkheden

  • het aansturen van de F&B medewerkers, zoals barmedewerkers en de medewerkers bediening.
  • opstellen van werkroosters, coördineren van de werkzaamheden in onze bar/lounge, restaurant Seven Seas en diverse zalen.
  • het toezicht houden in naleving standaards met betrekking tot kwaliteit.
  • vanzelfsprekend ben je ook operationeel inzetbaar.

Je bagage

  • een afgeronde MHS/HHS of vergelijkbare opleiding hebt gedaan.
  • F&B ervaring op leidinggevend niveau in de 4 of 5 sterren hotellerie hebt.
  • gemotiveerd, service- en resultaatgericht bent.
  • coachend sterk en overtuigend in leidinggeven bent
  • een flexibele instelling, dus geen negen tot vijf mentaliteit hebt.
  • je een uitstekende beheersing van in ieder geval de Nederlandse en Engelse taal hebt.

Ons aanbod
Het betreft een functie o.b.v. een fulltime dienstverband, voor 38 uur in de week. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de Horeca cao.

Solliciteer direct
Wilt u direct solliciteren op deze functie, stuur dan uw CV en motivatiebrief naar ondergenoemd e-mail –of postadres ter attentie van de genoemde contactpersoon.

Contactpersoon: Henriette Meeues
E-mail adres: sollicitatie@amrathamsterdam.com
Postadres: Prins Hendrikkade 108, 1011 AK Amsterdam

Voor meer informatie over deze functie kunt u hetzelfde e-mailadres gebruiken.

  • Beste prijsgarantie
  • Gratis WIFI
  • Geen boekingskosten
  • creditcard niet nodig

Nieuwsbrief ontvangen?